Zapytanie ofertowe
Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku hali przetarcia iglastego
W związku z realizacją projektu: RPSW.03.02.00-26-0004/18 pod nazwą „Zwiększenie efektywności energetycznej w firmie Perfect Sp. z o.o. poprzez termomodernizację budynków i modernizację oświetlenia”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020, Działanie 3.2, Zamawiający Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Perfect Sp. z o.o. w Starachowicach ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia na: modernizację instalacji centralnego ogrzewania w budynku hali przetarcia iglastego.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku hali przetarcia iglastego.
W zakres modernizacji instalacji wchodzi wymiana instalacji centralnego ogrzewania -
zgodnie z dokumentacją projektową.
Występujące w dokumentacji projektowej (w części opisowej oraz części rysunkowej) nazwy własne produktów, ewentualnie nazwy producentów służą jedynie identyfikacji i określeniu własności technicznych zastosowanych materiałów i urządzeń. Możliwe jest zastosowanie innych materiałów i urządzeń o odpowiadających podanym w dokumentacji cechach konstrukcyjnych.
Dokumentacja projektowa zawiera: opis projektu, rzut przyziemia instalacji CO, rozwinięcie instalacji CO, schemat ideowy zasilania cieplnego, przedmiar.
Budynek hali przetarcia iglastego ma konstrukcję żelbetową. Powierzchnia budynku wynosi 1837 m2, kubatura: 11757 m3.
Wyceny należy dokonać na podstawie załączonego przedmiaru robót. Należy dostarczyć kosztorys ofertowy.
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zwiększenie efektywności energetycznej budynku hali przetarcia iglastego poprzez wykonanie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania w budynku.
Kod CPV
45300000-0
Nazwa kodu CPV
Roboty instalacyjne w budynkach
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć: osobiście w sekretariacie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo
Wielobranżowe Perfect Sp. z o.o., ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice lub przesłać
skan podpisanej oferty na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do dnia
07.02.2020r.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w terminie do dnia 14.02.2020r.
Dodatkowe informacje do uzyskania przez cały okres składania ofert, nr telefonu 412747850.
Osoba do kontaktu: Marek Woźniak, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Marek Woźniak
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
412747850
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: świętokrzyskie Powiat: starachowicki Miejscowość: Starachowice
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin składania ofert: 07.02.2020r.
Termin podpisania umowy: w ciągu 14 dni od dnia powiadomienia Oferenta o wyborze
jego oferty.
Termin wykonania modernizacji instalacji centralnego ogrzewania: do dnia 31.05.2020r.
Załączniki
wzór umowy na wyk. instalacji CO hala
wzór oświadczenia oferenta
schemat ideowy zasilania cieplnego hala
rozwinięcie instalacji CO hala
rzut przyziemia instalacja CO hala
opis projektu hala
przedmiar instalacja CO hala
Wymienione wyżej załączniki są dostępne w ogłoszeniu Zamawiającego zamieszczonym na stronie internetowej: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1228947
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Oferent powinien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zapytaniem ofertowym zgodnie z obowiązującymi przepisami. W tym celu powinien złożyć oświadczenie (wzór oświadczeń Oferenta znajduje się w załączniku).
Wiedza i doświadczenie
Oferent spełni warunek wiedzy i doświadczenia jeśli wykaże, że wykonał należycie minimum 3 inwestycje polegające na wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania. W tym celu powinien załączyć do oferty minimum trzy referencje zewnętrznych firm lub instytucji potwierdzające należyte wykonanie prac w zakresie objętym zapytaniem ofertowym.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Oferent powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia, złożonego przez Oferenta na wzorze udostępnionym przez Zamawiającego.
Dodatkowe warunki
Dodatkowe warunki:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w każdym czasie
bez podawania przyczyn. W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający
zawiadomi wszystkich Oferentów, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
Oferentom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu, w szczególności kosztów przygotowania ofert. Zamawiający zaleca, aby Oferent dokonał oględzin budynku, w którym będą wykonywane prace instalacyjne przed złożeniem oferty. Zamawiający umożliwi zainteresowanym oferentom dokonanie wizji lokalnej budynku. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej Oferent musi wcześniej uzgodnić z Zamawiającym. Oferent, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest do podpisania umowy w siedzibie Zamawiającego w ciągu 14 dni od daty powiadomienia o wyborze pod
rygorem utraty wadium i odstąpienia od podpisania umowy z przyczyn leżących po stronie Oferenta.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie zastosowanych do wykonania prac materiałów i urządzeń, na zasadzie porozumienia z Wykonawcą.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
Wadium:
Wadium wynosi 10000 złotych. Wadium należy wpłacić na konto bankowe
Zamawiającego nr: 34 1240 2281 1111 0000 3186 8341 w terminie do dnia 07.02.2020r.
Zwrot kwoty wadium Oferentom, którzy nie zostali wybrani do realizacji zamówienia
nastąpi do dnia 17.02.2020r.
Kwota wadium Oferenta wybranego do realizacji zamówienia za zgodą Stron może zostać zaliczona na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy (§ 13 wzoru umowy).
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności dotyczące:
1) terminu wykonania umowy,
2) sposobu spełnienia świadczenia, np. zastosowanie rozwiązań zamiennych, które nie spowodują rozszerzenia przedmiotu zamówienia, ale prowadzić będą do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji,
3) uwarunkowań techniczno - organizacyjnych lub formalno - prawnych wykonania umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferta powinna zawierać:
- pełną nazwę Oferenta, adres, numer telefonu, nr NIP;
- datę sporządzenia oferty;
- termin realizacji zamówienia;
- datę ważności oferty;
- cenę netto wyrażoną w złotych;
- okres gwarancji;
- specyfikację głównych materiałów i urządzeń użytych do wykonania prac;
- kosztorys ofertowy;
- referencje Oferenta (minimum 3);
- aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej Oferenta;
- potwierdzenie dokonania przelewu -wpłaty wadium;
- oświadczenia Oferenta wypełnione według wzoru załączonego do niniejszego zapytania ofertowego.
Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych elementów może skutkować odrzuceniem
oferty z przyczyn formalnych.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę lub osoby
uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Oferenta.
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny ofert:
1. Cena: waga 60% (max 60 pkt)
2. Okres gwarancji na wykonaną instalację: waga 40% (max 40 pkt)
Razem: 100% (max 100 pkt)
Ad1. Liczba punktów w kryterium "Cena" liczona będzie według następującego wzoru:
Pcx = (Cmin / Cx) x 60 gdzie:
Pcx – liczba punktów uzyskana przez Oferenta,
Cmin – najniższa zaproponowana cena wśród wszystkich złożonych ofert,
Cx – cena zaproponowana przez Oferenta.
Ad2. Liczba punktów w kryterium "Okres gwarancji na wykonaną instalację" będzie przyznana w następującej wysokości:
0,0 pkt – gwarancja do 16 miesięcy włącznie;
0,8 pkt – gwarancja do 17 miesięcy włącznie;
1,6 pkt – gwarancja do 18 miesięcy włącznie;
2,4 pkt – gwarancja do 19 miesięcy włącznie;
3,2 pkt – gwarancja do 20 miesięcy włącznie;
za każdy następny miesiąc gwarancji Oferent otrzymuje 0,8 pkt.
Ocenę maksymalną w tym kryterium (40 pkt) otrzyma Oferent za okres gwarancji wynoszący 66 miesięcy.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Każdy z Oferentów, odpowiadając na zapytanie ofertowe, powinien złożyć oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych.